Filtrează
Gara Burdujeni, Suceava
Gara Burdujeni, Suceava

Gara Suceava, cunoscută și sub denumirea de Gara Burdujeni, a fost construită în perioada 1892-1902 în cartierul Burdujeni.

Suceava
Gara Mare din Arad
Gara Mare din Arad

Clădirea actuală a gării a fost construită după planurile arhitectului arădean Lajos Szantay. Lucrările la clădirea gării din Arad au început în anul 1905 și au fost încheiate în 1910.

Arad
Gara din Comănești, Bacău
Gara din Comănești, Bacău

Realizată în 1892, pe vremea când oraşul Comăneşti era moşie a familiei Ghika, gara mai păstrează şi astăzi frumuseţea de altădată.

Bacău
Gara din Râmnicu Sărat, Buzău
Gara din Râmnicu Sărat, Buzău

Gara din Râmnicu Sărat a fost construită între anii 1897-1898 și a înlocuit o inițială gară a orașului (construită în 1881).

Buzău
Gara din Jimbolia, Timiș
Gara din Jimbolia, Timiș

Gara JIMBOLIA a fost inaugurată la15 noiembrie 1857.

Timiș
Gara Giurgiu
Gara Giurgiu

Gara Giurgiu a fost deschisă în 1869 ca parte a căii ferate București-Giurgiu.

Giurgiu
Gara Sinaia, Prahova
Gara Sinaia, Prahova

Prima gară din Sinaia a fost construită între 1876 - 1880 din fondurile statului român şi avea un aspect clasic pentru acea vreme - un salon central şi două aripi laterale.

Prahova
Gara din Alba Iulia, Alba
Gara din Alba Iulia, Alba

Gara din Alba Iulia a fost construita în anul 1868, în stil romantic (istorism), odată cu linia de cale ferată Arad-Alba Iulia, prima cale ferată din Transilvania.

Alba
Gara Curtea de Argeș
Gara Curtea de Argeș

Destinată să servească linia Pitești – Curtea de Argeș, în lungime de 38,4 kilometri, gara a fost inaugurată pe 27 noiembrie 1898, dată la care s-a dat în folosință și linia de cale ferată.

Argeș
Gara Centrală din Oradea
Gara Centrală din Oradea

Gara Centrală din Oradea a început să fie construită prin punerea pietrei de temelie la 27 mai 1857 în prezența împăratului Franz Josef al Austriei și a soției sale Elisabeta de Wittelsbach (Sissy).

Bihor
Gara din Brad, Hunedoara
Gara din Brad, Hunedoara

Gara Brad se numără printre cele mai vechi clădiri de călători din România.

Hunedoara
Gara de Nord București
Gara de Nord București

Piatra de temelie a gării a fost pusă la 10 septembrie 1868 în prezența lui Carol I, pe un loc ales de domnitor.

București
Gara din Buzău
Gara din Buzău

Gara Buzău a fost deschisă în 1873, la un an după darea în folosință a căii ferate București-Galați.

Buzău
Gara din Botoșani
Gara din Botoșani

Gara Botoșani a fost proiectată în 1867, odată cu linia de cale ferată și a fost inaugurată în anul 1872, odată cu tronsonul de cale ferată Botoșani-Verești.

Botoșani
Gara Cluj-Napoca, Cluj
Gara Cluj-Napoca, Cluj

Clădirea gării a fost proiectată de Ferenc Pfaff și a fost inaugurată în anul 1902.

Cluj
Gara Carei, Satu Mare
Gara Carei, Satu Mare

Prima gară a fost construită în anul 1871, când a fost dată în circulație linia ferată Debrecen-Satu Mare.

Satu Mare
Gara Băile Herculane, Caraș-Severin
Gara Băile Herculane, Caraș-Severin

Clădirea a fost construită între 1878 și 1886 după planurile arhitectului A.D. Serres, fiind o reproducere a castelului de vânătoare al împărătesei Maria Tereza a Austriei, din apropierea Vienei.

Caraș-Severin
Gara Piatra Neamț
Gara Piatra Neamț

Gara din Piatra Neamț a fost inaugurată pe 2 octombrie 1913, fiind opera antreprenorului italian Carol Zane, cel care a ridicat și alte construcții în oraș: Teatrul Tineretului, Biserica Precista, Muzeul de Artă și actualul sediu al Muzeului Cucut

Neamț
Gara Vatra Dornei, Suceava
Gara Vatra Dornei, Suceava

Gara Vatra Dornei a fost construită în anul 1902.

Suceava
Gara Filaret, București
Gara Filaret, București

Gara Filaret a fost prima gară din București, deschisă la 19/31 octombrie 1869, cu ocazia inaugurării primei linii de cale ferată din Principatele Unite ale Moldovei și Țării Românești, calea ferată București–Giurgiu.

București
Gara din Iași
Gara din Iași

Gara din Iași a fost construită în anul 1870.

Iași
Filtrează
Sugestii: